Tuesday, October 19, 2010

KeKecEWaAn Ini....

kekecewaan ini kutitipkan untukmu, insan yang pernah hadir memberi kegembiraan, kebahagiaan dan gelak tawa dalam hidupku..tapi itu dulu sahabat..sekarng x de lagi makna semua itu bagiku...hatiku, biar sahaja aku yang tau..kekecewaanku biar aku sahaja yang tau..kutitipkan semua di dlm blogku ini untk aku meluahkan segalanya..melepaskan semua..cukuplah samapai di sini aku menyimpan..aku takut aku x tahan untuk menahan lagi dlm hatiku ini..aku yang sakit,..ko x kn tau..pergi la sahabat..cukup la kenangan yang kita cipta..sekarang aku melepaskn tangan kau untk terbang..terbang meninggalkan aku..daripada aku menyimpan segala luka yang membawa aku sensara, membawa aku kecewa, membawa aku sakit..memerangkap aku dlm perasaan yang aku sendiri x suka..lepaskan aku sahabat..cukupla..bebaskan sebagai mana aq dulu...aku juga membebaskan kau..pergila.... cukup la!!!!!!!!!!!!!!! ='(





begini la gambaran hatiku...berbalut..aq x tau mcm ne nak jahit lg luka2 ni...



sekarng sekiranya ko sedar benda ini..pergi la..mungkin luka ini sudah sembuh tp kesan itu masih ada...sakitnya masih ada...sukar tuk ku ungkapkan ...lepaskan dan leraikan kesedihan ni..terima ksh jadikan ku kuat daripada luka ni...

BiLE difikir2..betul ke permpuan ni emo r?? pakwe aq ckp..yup..diorng lbh guna perasaan drpd otak tuk fikir..pakwe aku start dah bebel dia..berkarat tahi telinga aq dgr..tp ngan kata2 nasihat dia..aku pahm dah..kita klo terluka, jgn tunjuk..x baik..takut bnyk hati terluka..dia mmg basuh aku cukup2 la...dicuci ngan detol hati aq ni..kemudian bersih kembali seprti biasa..hahahhaha... =).. kemudian....




terhasil la senyuman menawan aku ni...... lawa kot!! manis supo beruk je tngok!!

Tp Memg aku bertrima ksh la kat pakwe aku..membasuh aku dgn baik sekali..dia ni klo membebel supo pkck tua yang pok pek2 mcm mulut itik..kemudia dia akn tarik senyuman aku mcm ni....




dia akn jerit...SAYANG , senyum skit!!!

No comments:

Post a Comment