Thursday, December 23, 2010

kiSaH BuLu kEtIaK....

· SEBARANG LAKONAN X DE KENA MENGENA NGAN SAPE2…KLO TERASA BUKAN SALAH GUA..SEKADAR HIBURAN SEMATA

· BAHASA JUGAK AGAK KASAR, MINTK MAAF..X SUKA AYAT SKEMA!


PADA SUATU HARI YANG HENING…2 SAHABAT..LEMAN DAN SEMAN…

PERBUALAN DIORANG:

L: woi man, lepak Bandar jom..boring r..

S: jom, lama dah doh x lepak2 ngan ko..leh ushar2 aweks..hahahha

L: (^_^) betui 2..mata aq pom dah berkarat ni..lama sgt x tngok aweks cantik n seksi ni…

S: hahaha..petng ni kita jmpa kat tempat biasa la..

L: ok2..tempat biasa..gua bla dulu la bai..






Diorang pom jmpa la tempat biasa diorng lepak…

L; apa ni man, seko minah pom tarak, wa x tahan nak cuci mata ni bai...

S: sabar la sikit, sabarkan separuh daripada iman..hahahahhahah

******tengah diorang duk borak2, lalu la seorang awek yang cun dan seksi siott***************



GAMBAR HIASAN SEMAT2!



L: peggrhhhh…berdarah idung gua bai ngan minah ni…cair..hahahaha

S: cantik siuuttttt…

Lalu mata gatal diornag pom duk ushar la aweks ni tadi…ushar punye ushar..si aweks ni perasan la mata diorng yg x berkelip memandang beliau..lalu beliau tanpa membuang masa membuat aksi seksi dan seksa dihadapan meraka…x semena2 leman dan seman ……







L: lu nampak x apa gua nampak?

S: gua x buta lg bai….(*_*)

L: gua x selera bai ngan minah ni….

S: lu ingat lu je ke? Gua nak muntah tengok beb! Wei..jom blah..mood gua mati la bai..

Diorang ngan cepat membuka langkah seribu meninggalkan tempat tersebut..tetapi kenapa….



RUPA2NyA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








MANTAP SIUTTT...HOT GLERRR...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!

2 comments:

  1. mak aiii...kalau buat tocang jalin nampak gak la feminin sikit.

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...tolong la wahai perempuan..agak2 la pom..

    ReplyDelete