Monday, August 30, 2010

hari Ni sAYa jadi CikGU...

OK murid ku muhamad safwan muhamad zainuldin...dengar sini..cikgu nadia nak ajar sikit!!!! x mau dengar, aq pelangkong satgi kang!!!


Sebelum ni cikgu klo marah, cikgu selalu sebut pekataan seperti penumbuk, pelangkong. nyekeh kang!! , siku, lutut dan sebagainya...tp memandang kn otak kamu agak lembam tuk paham pekataan2 ni...cikgu akan tunjukkan satu per satu ye....

1) penumbuk ~ ia merupakan satu senjata yang dihasilkan oleh tangan kita sendiri (kecuali orng kudung) ..caranya dengan menggenggam kesemua jari2 kita memjadikan ia seperti bentuk bulat...senjata ini amat berguna...tujuannya untuk memberi lebaman pada mata, perut @ pom mulut seseorng...!





(ini merupakan tangan tau ~ maaf kepada semua..ank murid saya (safwan) sorng ni agak lembab sikit otaknya)


2) pelangkong~ ia jugak merupakan senjata tangan yang sungguh dasyat...ia boleh menyebabkan kematian..sebab 2 saya jarang menggunakan nya..( takut masuk penjara)..hahahahah


3) kick~ kick boleh terhasil dengan pergerakan kaki yang sagt menarik..kick ni biasanya digunakan untuk merebahkan @ melepaskan geram pada seseorng ( tendangan maut)!!





(ini kaki ayam, ia x boleh digunakan tuk tendangan, ia digunakan tuk masak sahaja)





( kaki ni la yang sagt sesuai tuk tendangan maut!!! sgt2 sesuai)


4) siku~ siku ni siku la...ada kat tnagn kita..klo x de..dia cacat ye...hahahaha...siku ni merupakan tulang yang paling sesuai klo nak hentak pale orng, x pom perut orng...boleh terburai la...hahahah..mcm ong bak 2..sebenarnya klo korng nak tau..ong bak 2 belajar dari aq..tp aq terpaksa merahsiakn..t ramai nak blaja ngan aq..hahahahaha






(ni merupakan siku yang lebih detail...tngok bnyk kan tulang besar2..memang sedap nak hentak orng!!!!)



****ok2..cukup la smpai disini saje cikgu nadia mengajar..saya harap ank murid saya safwan..janga tnya saya lagi..cikgu siku 2 ape?? cikgu pelangkong 2 ape?? cikgu kick 2 ape?? kang x pasal2 aq hentak kang!!! salam!!!

2 comments:

  1. nasib saya la dpt ank murid (wan)lembab mcm ni!!!!

    ReplyDelete
  2. haha kaki tu comel sangat lah ntok tendangan maut

    ReplyDelete