Saturday, July 2, 2011

KItAorAng mEmAnG PeMaLAs!!!

ORAITT!!! kisah ini berlaku semalam yea..kejadian ini berlaku pada waktu petang dalam pukul 5.15 kot..aku agak-agak je la...janji waktu petang...kalau korang nak tau, aku dengan mkck aku boleh dikatakan selalu jugak la singgah tempa ni...biasanya tempat ni tempat orang pemalas macam aku dan mkck aku..hahahahaha

nak tau tempat apa tu??? jom3!!!!







ini lah tempatnya!!! tempat pencucian kereta...orang pemalas macam kami ni, mana ada masa nak cuci kereta kat rumah...ye la, dengan nak layan anak, layan suami, layan kucing, layan tv....so, senang cerita " i memang tak de masa nak buat semua ni"..hantar kedai cuci cukup...mudah dan habis cerita~ terima kasih!!



proses pencucian sedang dilakukan:~

encik-encik~ kasih lap itu tingkap sampai kilat!! kalau tak kilat...i tak mau bayar ok??!! fine!!



boleh main duduk-duduk...sembang-sembang pulak!!! gua nak cepat ni baiii!!! anak kucing gua dah tunggu kat rumah ni....cepat sikit buat kerja..ish2!! @_@




yang ini adalah alat yang digunakan untuk menyedut habuk-habuk halus @ kasar @ sebagainya la..."i mana ambik tau sangat benda-benda macam ni....janji kereta i bersih ..CUKUP!! "




encik!! kasih bersih itu lantai kereta...saya tak mau satu habuk kecik pom ada...faham tak?? "u jelas tak apa yang i cakap nie??"





ewah!!! nak buat kerja cuci ke?? @ nak main lawan mata dengan aku...soryy yea..." i dah kawin, dah ada anak sorang dah!!!" ..opppsss...yang itu kata mkck aku...so, kata aku pulak .."i memang single tapi u dah cermin ke diri u?? hencem tak?? klo rasa tak hencem, jangan cuba ngorat i...ok??" hahahahah...



proses masih diteruskan...cepat la u all semua...." i dah panas nak tunggu luar ni!!!!" =p



pearghhh!! kilat sioottt...macam ni la yang i nak....ok2!!... "i sanggup bayar berapa pom yang u all mintak"




oppsss....bontot kereta paling penting yea....

dengar perbualan ini:

TK (tukang kereta): (0-0) dengan gaya lubang hidung besau...dia terus sound macam ni..."miss, why kereta u ada bau something yea"

dengan selamba..mkck aku ckp...

mkck:" owh..tempoyak basi tumpah hari itu"...wakakakakaka





mari cuci..mari basuh..kasi kilat ini kereta....=p


selang setengah jam kemudian:


hasilnya sungguh memuaskan hati...bagus dan tahniah korang semua!!!



sebelum start kereta tu..apa kata kita posing maut dulu....ini lah mkck aku...aku panggil dia cik mas....comey kn3..macam aku comeynya..hahahah



owh..ini adalah pewangi yang digunakan dalam kereta cik mas yea...wangi sangat..tapi sayang dah habis... @-@





oopppsss..memandangkan dah abis yang tu..kita guna yang satu lagi ini...untuk pengetahuan korang..yang ni pewangi..bukan "penyembur ketiak korang yang masam tu yea"...haha...nak tau cara gunanya...mai tengok bawah!!




pergi kat tempat air cond..then sembur...abis cerita...sedap & wangi...sekian!!




aku bukan jenis reti duduk diam...dan membuang masa...ada masa jea...ada peluang je...aku ambik gambar sendiri...yeahhh!!!




jauhnya perjalanan..lambatnya nak sampai rumah nenek...aku dah rindu sangat kat nenek ni...cepat la sampainya!!! =p



owh....klo korang bawak keteta ..then nampak surat berbumbungkan biru..ini merupakan bahawa...kita sudah hampir dengan rumah nenek aku laa~!!!



alhamdulillah~ sampai sudah..yes!!! panas bontot dah ni...hahaha




assalamualaikum....nenek2!! cucu kesayanganmu ni dah balik....nak masuk boleh???

comfrem la boleh!!!~ dah aku cucu nenek aku...sah-sah boleh masuk..apa la!!!

tamat cerita..aku letih ni...salam...=)

No comments:

Post a Comment