Friday, July 1, 2011

JumAat HaRI muLia =)

Korang tentu pelikkan, kenapa la tiba-tiba aku nak cerita pasal hari jumaat pulak...memang pom..memandangkan hari ini hari jumaat..so, sesuai sangat la aku nak cerita kat korang...pasal apa ek??? nak tau?? maiii baca... =)

pada pukul 12.15 kot....tiba-tiba:

kak lin: nadiah, nak ikut tak??

nady: nak2..saya nak ikut je ke mana akak pergi...terjun lombong pom saya sanggup..hahaha

tapi diorang nak pergi mana???? tungguuuu~




kakak sorang nie..nama dia ain...hari ini baru dia hapy dan boleh bercakap..kerana gigi belakang belah kanan kot..tak pom belah kiri dia baru kena cabut!! sakit owww~



yang ni model ke 2 aku yea..kak lia namanya..misterinya..bagaimana rupa kakak ni..hidung sengetkah?? gigi jongangkah?? pipi tembamkah?? nak tau...selepas nie yea....




yang ni model ke 3 aku...pemandu paling macho kat jalan batu pahat ni..dia ni boleh buat drif..sekali dia driff..terangkat aku kat belakang..jangan berani-berani nak cabar dia berlumba...klo korang nak cabar gak..no hal..bagi nom. telepon, set tempat..kita bertaruh!! kitaorng no hal beb!!!



yang ni model ke 4 aku...memandangkan dia ni pemalu, sopan dan santun...malah beliau tak berapa suka sangat nak tayang muka ..takut korang terpikat dengan keayuan yang dimiliki beliau...wakakakakaka~




15 minit..panas bontot duduk kat dalam kereta...dengan keadaan yang amat panas dan......


jalam jam..beratur kereta dengan tujuan yang satu iaitu menuju ke destinasi masing-masing...dengan kepakaran yang dimiliki oleh kak lin...pemandu driff terkemuka kat primary horizon...tak sampai setengah jam kemudian......





paking kereta dulu la cik kak oiii...tak kan la nak terus lompat keluar kereta macam tu jea...hahaha...tak lupa yea..terima kasih kepada kereta wira plat JJH 6361 kerana sudi beri khidmat kepada kami...=)



melangkah ke arah destinasi yang satu...model-model berjalan lenggang kangkung...penat la aku jadi bodyguard belakang ni!! =p




destinasi 1~ nama semua perempuan..tentu la kedai pakaian, langsir, kain dan sekutu dengannya...korang nampak tak aku?? yang berbaju kurung kuning yang penuh sopan tu yea...itu la nady kz....hahahah


mai-mai kita tengok aktiviti kitaorang yea di dalam kedai tersebut!!! :



tudung ni memang lawa..sekali aku tengok terus jatuh cinta...niat murni dihati ingin membeli satu...pergi tengok harga....rm50 satu...kemudian tengok dalam beg duit...tuttttt....tahun depan je la aku beli...terima kasih...





ni la tabiat yang memang tak boleh dipisahkan antara perempuan dan cermin..pantang nampak cermin..tentu bergambar...biasa la..kitaorang kan jenis bajek cune masing-masing..apa lagi..posing maut sikit!!! yeahhhh!!



kak kiah ,kain mana lawa ek....warna kuning?? warna gold?? warna hijau...haiii..ini lah dunia perempuan..memang sukar untuk memilih...pilih je la yang berkenan kat hati tu kak semah!!!



mana satu pilihan hati ini..kain untuk suami tercinta....warna hijau pilihan hati...hijau kan lambang keamanan rumah tangga...tak pom hijau kan lambang cinta kita abang sayang...wakakakak~!!




ni hah sorang lagi...ada ke kain buruk macam pengelap lantai yang dia berkenan!! tolong la kak lin oiii...pilih lain la...macam orang tua jea sekali tengok..bekarat mata ini!! @_@





destinasi ke 2~ carrefour la...apa lagi..korang tau baca kn?? kalau tau bagus...tak payah aku nak tolong eja kan..ye tak?? =p




apa agaknya yang kitaorang duat kat dalam carrefour nie?? nak tengok?? mai!!!


kak lia apa lagi..masuk-masuk pergi tengok baju....tengok punya tengok...last-last...dia cakap camni...tak bekenan..jom bla dari kedai nie...alahaiiii =p




kak lin dengan senyuman manis dan gigi putih berserinya...menunjukkan baju yang dia berkenan....akhirnya..ini jawapan dia..akak berkenan jea, bukan nak beli..2 tahun lagi la baru beli... =p


jom-jom....kat sini ada jam tangan murah..! banyak dan agak buruk je aku tengok...maaf!! tak bekenan...jom kita bla tempat lain pulak..


perempuan jugak memang tak boleh dipisahkan dengan pin tudung yea...macam ni la jadinya...lepas bergambar dengan pin..letak balik tempatnya dan kita bla dari kedai tersebut...terima kasih yea toke kerana sudi berdiri bersama kitaorang tadi...kami hargainya...wakakakaka





kat sini kawasan kanak-kanak yang nak membeli belah gula-gula...! mahal2!!! jangan duk gatal beli kat sini... *_*



jangan tak percaya..dalam ini pom ada jual beli kereta jugak...mula-mula aku terpikat la..aku tnya harga berapa?? harga di XXXX ribu....takpe lah encik..CANCEL!! klo sepoloh sen ke?? dua poloh sen ke?? saya beli lah..terima kasih!!




tiba-tiba....kitaorang...puuttttttt....peut masing-masing kentut!!!! then ..apa lagi~


KFC: cik nak makan apa??

kami: saya nak bla bla bla bla bla........

thenn...jeng-jeng~





kak lia dengan peace dan senyuman kambing yang cukup manis...tapi tapi...dia dah kawin yea..korang jangan nak duk ngorat-ngorat...kalau nak rasa penyepak maut suami dia..cuba la ngorat....CUBA tau!!!


WOW!!! aku makan nasi ayam KFC....sedapnya...lazatnya..jaga air liur korang..jatuh kat nasi aku nanti!!!




tapi kan...di antara kitaorang berempat sorang jea yang tak makan kfc...dia ni la..kak ain...dia kan baru cabut gigi.. so,dia makan benda ini jea....



roti bakar yang rangup jugak la...sedap jugak la..lazat jugak la...



korang nak tau tak..tiba-tiba kan3...dalam kfc ni..mkck KFC ni dia macam marah-marah tau..korang nampak tak mkck KFC yang ada dalam gambar ni...gambar curi ni harap maklum!!!

dia sebut ini: SIAL...SIAL..SIAL....OMG!!! tolong la...aku agak terkejut beruk jugak la..tapi aku malas masuk campur..hehehe




akhirnya.~ erkkk..alhamdulillah..kenyang perut...tak kentut lagi la perut aku lepas ini..bahagianya....




Selepas makan kitaorang pom bukak benda ini.....

hahaha...buku carrefour~ untuk apa ek buku ini???


untuk tengok harga barang murah la....kitaorang ni kan tamak sikit bab-bab keluar duit poket ini...so, pandai-pandai la pilih barang murah dalam buku carrefour ni!!!




destinasi ke 4~ kedai buku..kitaorang ini berilmu punya orang..kedai buku menjadi satu destinasi wajib yea... =)



kak lin sedang mencari buku cinta yea..cari kak..cari sampai jumpa yea..nady kz malas nak tolong cari..hahahaha



tiba-tiba aku terjumpa satu buku yang maybe sesuai untuk aku buat masa ini....ini lah buku itu..TERAPI PATAH HATI...ermmmm...ntah la..perlu ke aku sedih2!! tak mau!! aku tak kan sedih...!





siapa agaknya si gadis berbaju kurung ayu di hari jumaat ini....ingin masuk meminang?? boleh...syarat je senang jea..jumpa mak ayah beliau dulu yea...terima kasih...=p





selepas destinasi ke 4 ni....kitaorang pom apa lagi....bye2 carrefour,,,kitaorang nak balik solat ZOHOR.....jom solat!!!!

sekian... =)



No comments:

Post a Comment