Monday, July 25, 2011

sUdikAH diKAu mEmaAfkAn Ku.. @_@

Assalamualaikum~ nady kz rasa bersalah malam ini...tak tahu kenapa~ maybe nady kz ada buat salah kot...( memang pom!!!) hehehe...ye la, aku nak tanya korang la, kalau kita buat salah..apa yang patut kita buat:

a) buat bodoh...
b) buat hapy je la
c) buat tak tahu je la
d) mintak maaf dengan bersungguh...

jawapan korang apa agak-agak?? aku tahu!!! tentu a kn?? tak pom b?? atau pom c?? tapi kalau korang pilih D....jawapan korang sama macam nady kz...

ye la~ aku dah buat salah, aku kena mintak maaf...oleh itu, kepada seseorang yang nady kz sakiti..nady kz mintak maaf...nady kz tahu nady kz ini kadang-kadang betul (normal) tapi kadang-kadang tak betul (gila??) EXCUSE ME!!! nady kz tak gila lagi yea!! (*_*)...
ermm..nady kz tahu...nady kz ada mengeluarkan kata-kata yang mungkin menyakitkan hati atau membuatkan seseorang itu marah...nady kz pom tahu MAYBE seseorang itu muak...ataupom bosan because nady kz MINTAK MAAF banyak kali!!! macam ini~

awak, mintak maaf...
awak, mintak maaf...
awak, mintak maaf...
awak, mintak maaf...
awak, mintak maaf...
awak, mintak maaf...
awak, nady kz nak zzZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZ


OOPPSSS.....tetido pulak...sory3!!! ok ok...nady kz serius nak mintak maaf....AWAK!!! SAYA BETUL-BETUL MINTAK MAAF....!!!

ok ok...awak boleh denda saya...ermm...awak nak suruh saya buat apa ek??

a) jalan itik...
b) jalan katak..
c) jalan monyet...
d) jalan kura-kura??

yang mana satu awak nak saya buat...saya sanggup buat...asalkan awak maafkan saya...ngeh3!!! jangan marah lama-lama...nanti cepat tua kerepot tau...@_@

No comments:

Post a Comment