Wednesday, August 3, 2011

SahAbAT tEmAN SeJaTi


"Sahabat teman sejati" ...sememangnya dalam hidup kita memerlukan sahabat..tidak kira ramai atau sedikit tetapi nama "sahabat" kena ada dalam hidup kita...kita ada dua jalan apabila kita bersahabat...jalan "jahat" dan jalan "baik"...kedua-dua jalan ini juga yang membentuk kehidupan kita...macam mana hebat dan ceria pom hidup ini..sahabat juga penting dalam kehidupan kita..

sahabat, aku memerlukan dirimu dalam kehidupanku,,.aku berharap agar sahabat-sahabatku dapat memberi "jalan baik" kepadaku..jangan biarkan diri ini hanyut dengan kerosakan dunia..jangan biarkan diri ini leka dengan keindahan cinta..beri lah kepada ku kata-kata yang menyedarkan..kata-kata menyenangkan...agar aku tetap dalam kehidupan yang penuh dengan warna warni...

masa ingat lagi kenangan dulu..mengamit memori...saat nady kz jatuh kerana kegagalan dalam pelajaran....malunya diri ini hanya ALLAH sahaja yang tahu...malu dengan adik-adik..malu dengan kawan-kawan terutamannya...tetapi sememangnya aku bersyukur....aku dipertemukan sahabat sejati yang tidak pernah kenal erti "memperlekehkan" "memandang rendah"..mereka menghulurkan tangan ketika aku jatuh..mereka berjalan bersama aku ketika aku tidak mampu melangkah...mereka la memberi kekuatan pada diri, mereka la yang mengajar erti kecekalan dalam hidup ini....




tengok!!! rajin betul la sahabat-sahabat nady kz..sampai depan bilik lecture pom diorang boleh study....aku bersyukur kerana dipertemukan dengan sahabat yang rajin dan jugak "cune"..pekataan "cune" ini wajib letak kerana nak buat mereka perasan sikit...hahahahhah~

korang agak la, aku kat mana ek masa ni....kat mana nady kz nie...jap ye..kita tengok lagi....


agak-agak korang la..mana nady kz...??? cuba teka dia kat mana?? haaaa~ klo korang dapat teka..aku belanja jajan 20 sen....sape nak??

15 minit.....






10 minit.....








5 minit.....





adoi aiii..mengantuk aku tunggu jawapan korang nie.....itu pom tak pandai nak jawab!! nady kz ada, cuma dia tengah ambik gambar ..itu je jawapan dia...tu pom tak pandai!! ceiiittt....


dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan kepada sahabat-sahabatku....nady kz sangat bangga dapat menjadi sebahagian dalam hidup korang....nady kz juga harap yang korang pom suka berkawan dengan nady kz...sekiranya nady kz ada buat korang terasa ke, makan hati ke, menagis ke, belasah korang ke, kenakan korang ke..apa-apa ke...hope!! korang maafkan la..sememangnya perangai nady kz ni memang agak "nakal"...hehehe..apa-apa pom..."saya sayang kawan saya!!!"





terima kasih teman,
restu kalian ku dambakan,
doakan kebahagian...terus berkekalan,
agar dapatku meneruskan hidup dihari mendatang..

terima kasih teman,
sesungguhnya aku tidak keseorangan,
ada kalian dibelakang,
memberi semangat bukan kepalang,
hati yang kuncup menjadi kembang...

No comments:

Post a Comment