Sunday, June 26, 2011

LaDY gAgA @ lAdy GaGaK....

People outside there, I’m sory to said that aku amat anti tahap cipan perempuan seorang ini…aku sangat-sangat menyampah dan meluat dan berbagai-bagai perasaan negative aku kat dia..aku jugak berharap tuhan mengampuni aku coz membenci perempuan di bawah ini..!!!




bajek comey la tu...muka macam kerang busuk je aku tengokkk!!


Uweekkk…muntah hijau aku tengok dia ni …muka pom aku menyampah…tolong la..dia ni la perempuan, paling pelik yang penah aku kenal di dunia ini…sangat pelik dan pelik..dan aku terus pelik..pelik lagi dan pelik….CUKUP LA!!! Berapa banyak pelik aku nak taip ni..nanti aku pulak yang pelik..hahahahahaha



I tak kenal pom lady gagak tu nyah!!!


Kenapa aku cakap macam lady gagak pelik??….bukan aku je tau..ramai jea yang cakap dia macam itu tapi aku seorang jea, yang boleh dianggap wira la coz berani menyatakan secara terbuka….hahahahahahahah….ecececececece…nady kz bajek berani!!!!


Ok2, untuk mengungkapkan apa yang aku cakap ini, cuba korang tengok sendiri la…pakaian dia pom kita dah tau dia ni macam orang gila jea…bajek comey la dia pakai baju macam tu…bukan aku nak cakap apa..nenek kebayan yang pakai baju jubah labuh warna hitam itu pom aku kata lebih cantik daripada si gaga ni….




tengok!! cune tu nenek ni..hot lagi!! dia bagi korang free kiss...muahhhh!!!



nenek2..nenek dah tua..jangan layan sangat si gaga ni...menanam kangkung lagi baik....!



tolong la...nak tunjuk pusat konon...!! aku pom ada la...


Korang tengok sendirikan!!! Mana satu yang comey…nenek kebayan atau lady gaga…masih tak puas hati..aku tunjuk lagi satu model ni….









model: nady kz...cune..cantik..bergaya...pandai dan bijak....hahahahahaha


VS



model: lady gagak...tua..agak nyanyuk..agak buncit...dan paling ketara ketot!!


Mana comey???? ….ssuuuttttt…jawab senyap-senyap sudah…aku tau jawapan korang…korang nak cakap aku la tu yang comey….terima kasih la, korang memang sahabat aku laaa….~ adoiia aiiikkkk, jap yea…aku nak tarik balik idung aku ni..kembang sangat…orang comey macam aku ni susah sikit klo orang duk puji-puji….hahahahaha


Korang-korang..jangan ambik hati..aku memang suka perasan lebih…pada hal tak cune mana pom..sekali sekala nak jugak perasan cune..hahahahaha


Aku bagi korang tengok contoh-contoh baju lady gaga…walaupom korang dah tau dan tengok..aku still nak tunjuk jugak…peduli apa aku..nak tunjuk jugak…nak jugak!!













Melalui pakaian dia di atas ..kini segala persoalan sudah terjawab , dimana dia ini salah seorang penghuni daripada tempat ini…..



tanjung rambutan!!!! yeahh!! =p


Tapi ramai yang tak hebohkan coz takut kena saman…cissss…aku tak takut pom….aku boleh kutuk macam-macam coz aku punya blog..aku punya suka lalalalalaalalalalala~

No comments:

Post a Comment