Sunday, June 19, 2011

NaDY Kz KAsAr OrAngNya!!!

Yupp..memang aku kasar..sangat-sangat kasar..dengan bahasa dalam blog aku yang lebih kurang macam tak de insuran, bahasa pom gua lu bukan saya awak…uwekkk..muntah aku….tapi itu hanya dalam blog sahaja yea.. tetapi diluar aku masih menggunakan bahasa yang sesuai dengan keperempuanan yea…tak kan la aku dengan lecture pom nak bergua lu…tak pasal-pasal tapak kaki kat pale gua beb!!..hahahaha…tak pom kena jumpa kaunseling ..sumpah tak mau!!!





heeeeeeeeeee~ peduli apa aku sama ko!! =p


yang pasti nady kz tetap nady kz…aku bukan klon sape2…aku adalah aku..aku tetap aku!!! Cukup!! Tak larat aku nak menjerit, melalak kat sini ..apa yang pasti bahasa yang aku gunakan dalam blog aku ini lebih kepada penambah rasa sahaja…aku rasa macam kurang jalan cerita aku klo x de benda-benda dan bahasa-bahasa macam itu…ibarat kuah yang tak bergaram, ibarat jugak bumi tanpa matahari…ceeewaahhhhh….ayat aku pom boleh tahan jiwang karat weeiiiii..heheheheh






guA malu Laaaa....jiwang-jiwang!! serius gua maluu!!!


Kepada pembaca blog aku ini, aku pom tak pasti sebenarnya blog aku ni ada orang baca ke tak …coz aku rasa macam aku sorang je yang buka blog ini..hahahaha…tak kisah la, yang penting aku nak cakap ni, seandainya ada la orang yang baik hati , yang sudi membuka blog aku ini…aku ingin menyatakan yang aku ini bukan la sekasar-kasar orang…bahasa yang aku gunakan ini hanya sekadar suka-suka dan aku anggap ia boleh mengurangkan tekanan yang bersarang di kepala aku…





soryyy sangat2...aku kentut tadi!!!


Kepada pembaca jugak, nady kz ingin mengucapkan dan menyusun 10 jari di tangan dan kalau tak cukup…tambah lagi 10 jari kaki..ini bermakna 20 jari aku menyusun dengan baik untuk memintak maaf seandainya ada kata-kata aku di blog ini yang agak kasar dan tidak sesuai dengan perempuan seperti ku, aku jugak ingin memohon kemaafan sekiranya apa yang aku tulis ini ada sama macam kisah dalam blog korang atau orang lain..tapi yang pasti..aku bukan jenis copy-copy dan klon-klon…aku tau berdosa…! Hahahaha..

Apa yang pasti…aku menulis kerana minat dan dengan menulis aku dapat meluahkan tekanan dan kekecewaan yang aku hadapi…setiap orang memang ada cara masing-masing untuk meluahkan tekanan dan kekecewaan…memang dengan orang aku tak kan cakap kasar walaupom aku geram tahap cipan dengan orang tu....cipan pom x geram tahap aku ni…tapi aku meluahkan kekasaran aku dalam blog dan penulisan…aku tak bermaksud apa-apa..aku tak burukkan orang…aku Cuma meluahkan..aku bukan jenis menyimpan…aku tak mau tua cepat dengan menyimpan masalah dalam kepala aku ni..berat tau kepala aku ni klo aku simpan masalah itu..ye la, dengan ilmu lagi, denga masalah itu, masalah ini..cuba korang timbang otak aku dengan albert aistern tu..berat lagi otak aku tau!!! Jangan korang tak pecaya…plezzzz..tolong la pecaya weii..pecaya tau!!! Hahaha





Bajek hencem la lu mamat!!!


Yang pasti untuk sekian kalinya…aku tetap nady kz…aku tak kisah orang akan mengagap aku seorang perempuan yang berbahasa kasar tapi yang pasti aku tahu siapa diri ini, matlamat aku, tujuan aku yang satu,…cara-cara aku…lagi satu, korang jangan tak percaya, aku pom bakal mendirikan rumah tangga walaupom orang kata aku kasar…korang nak tau kenapa?????





beNGkak otak fikir-fikir!!!


Kerana aku hanya kasar diluar tetapi lembut di dalam…ceeewaahhh….yang penting aku jugak tau menggunakan jenis bahasa apabila aku dengan orang …contohnya..klo dengan budak-budak..aku guna bahasa budak-budak…klo dengan parents atau orang yang lebih tua, aku guna bahasa hormat dan lembut….dan sebagainya….yang penting sekali kita tak kan kenal orang tu selagi kita tak berkawan dengan dia…kawan-kawan aku selalu cakap aku ni perangai gila-gila sikit…

Hah!!!??? Betul ke??? Aku pom tak tau…janji aku bahagia dengan kehidupan aku…walaupom dilimpahi dengan masalah..aku ada tangan untuk menulis dan terus menulis…terima kasih pada tuhan yang mengurniakan dua tangan yang dilengkapi dengan jari ini….




ADik gua dah bising la!!!! pekak telinga gua dengar depa menagis!! bye!!!!


No comments:

Post a Comment